Icoana fara Dumnezeu

Trecuse deja multa vreme peste amintiri, adunasem deja drumuri de unul singur si povestile peripetiilor mele nu-i mai pomeneau numele.
Imi revenisem, oarecum.
Se gasise o femeie care sa ma ia de ceafa, sa ma scuture de glodul silnic al compatimirii de sine si sa ma faca sa vad ca inca frumos puteam a darui si a ma darui.
Si totusi…undeva ramasese o poza.
Un site unde imi adunam rimele.
Intr-un colt se incapatzana sa dainuie o imagine ce mi-a fost mult timp icoana.
O priveam si nu doar o vedeam.
Retraiam tot.
EA isi gasise iarasi linistea gandurilor in causul umarului meu stang. Mana dreapta i se odihnea peste pieptul meu, cautand forma celuilalt umar. Stiam ca avea sa-l stranga, tulburata de un vis straniu, pe care aveam sa-l aflu peste ceva vreme…
Fruntea i se lipise de barbia mea, si imi placea sa-i stiu aproape rascrucea ochilor, sa o pot saruta din cand in cand.
Bratele mele,strangand-o, nu o imbratisau, ci umpleau, firesc si neaspus de dulce, un gol..
Eu adormeam mult mai tarziu, minunandu-ma inca o data cum de respiram in acelasi timp.
======
Ranind neimpartasind o iubire, mi-am cautat vina.
POZA.
Aici trebuie sa fie cheia.
Mai incercasem sa o inlocuiesc, dar pur si simplu nu se dadea stearsa, inlocuita.
Pana intr-o zi.
Am contactat administratorii site-ului..si in doua zile disparuse.
====
De ce sa mai pastrezi o icoana cand nu mai crezi in nici un dumnezeu?

Scrie un comentariu

Din categoria eu

Lasă un comentariu

